Hogyan kategorizálunk

A kategorizálás menete vagy más szóval az esztétikai állapot megítélése az Avocompnál

Minden használt terméket kivétel nélkül egyesével megtisztítunk, letesztelünk és átnézünk. Ezután minden gépet egyesével kategorizálunk. Minden termék kap egy egyedi sorozatszámhot, amihez elmentjük az észrevételeinket, az esetleges esztétikai hibákat. Így kerülnek ki a polcokra és a weboldalunkra. A polcokra csak kifogástalan műszaki állapotban lévő gépek kerülnek ki! Az állapot-mejegyzésektől ne ijedjen meg! :-) Kérjen tőlünk fényképet a termékről, ha biztosra szeretne menni. Vagy jöjjön el személyesen az üzletbe és próbálja ki, nézze meg a kinézett treméket. Akár személyesen, akár online vásárolt, minden termékre 14 nap pénzvisszafizetési garanciát adunk vagy kicserélheti más termékre.

A tisztítás

a használt laptopoknál és számítógépeknél minden esetben kompresszoros portalanítást, indokolt esetben processzor hővezető (hűtőpaszta) cserét és vagy ventillátor cserét jelenthet.

A tesztelés során

a laptopok és számítógépek esetében amennyiben HDD-vel érkezett a gép, azt egy új SSD meghajtóra cseréljük. Ezután fel szoktunk telepíteni próbaképpen egy Windows 10 vagy 11 operációs rendszert. Interneten keresztül lefrissítjük a legújabb verzióra. Feltelepítünk minden illesztőprogramot és még pár hasznos programot is, amire mindíg szükség van. Eközben teljesen feltöltjük az akkumulátorát, ha laptopokról van szó. Azután Youtube-on elindítunk rajta valami filmet.. Laptopoknál ez  már akkumulátorról történik. (általában valami Bud Spencer-Terence Hill filmet úgyhogy már az összeset kívülről tudjuk:-))  Eközben végigpróbáljuk az összes billentyűt, megvizsgáljuk a képernyőt illetve külsőleg is szemügyre vesszük a burkolatát, csatlakozókat. Lefuttatunk egy gyári diagnosztikát, amennyiben erre lehetőség van.

Ezzel gyakorlatilag ki vannak próbálva az USB portok, memória, merevlemez, képernyő, hangkártya, hangszórók, WIFI, billentyűzet, touchpad, egérgombok, akkumulátor. Ha tesztelésnél felmerül valami, azt orvosoljuk. A polcokra csak kifogástalan műszaki állapotban lévő gépek kerülnek ki.

Szerencsére nagyon csekély a garanciában visszahozott készülékek száma. Természetesen előfordul, de ilyenkor is általában pár perc alatt cseréljük a problémás alkatrészt és visszaadjuk a gépet a gazdájának. A legtöbb esetben ez helyben megtörténik, megvárható dolog.  A műszaki átvizsgálást követi az

esztétikai ellenőrzés

A gép esztétikai megítélése szubjektiv dolog. Ezért, ha nem bízik abban, hogy mi hogy kategorizálunk egészen nyugodtan kérjen tőlünk fényképeket a termékről.  A mai világban percek alatt telefonnal készítünk pár képet a kiválasztott termékről és elküldjük Önnek emailen.

Amikor szermélyesen vesznek át egy használt terméket, akkor egyszerűbb a dolog, mivel helyben ellenőrizni tudja a vásárló, hogy a leírt "állapot megjegyzés" ténylegesen mennyire zavaró. Igyekszünk a probléma definiálásánál egy kicsit rosszabb képet adni a termék állapotáról, mint a valóság, hogy a webáruházban rendelt termékek esetén inkább pozitív csalódás érje a vásárlót. Pl: a "kis folt a kijelzőn" hiba nem azt jelenti, hogy egy tenyérnyi helyen hiányzik a képernyő, hanem általában egy borsónyi helyen világosabb a kép. 

Ha van lehetősége személyesen megtekinteni a lefoglalt terméket, akkor szoktuk javasolni, hogy jöjjenek el, próbálják ki. Akár személyesen, akár online vásárolt, minden termékre 14 nap pénzvisszafizetési garanciát adunk vagy cserélheti más termékre.

Olvasnivaló: Kategóriák jelentése , Használt laptopok állapotmegjegyzései képekben


 


Garancia

Minden általunk értékesített termlékre garanciát vállalunk. Az egyes termékek garancia idejéről a GARANCIA menüpont alatt tájékozódhat. Garancia ellenőrző szolgáltatásunkkal pedig regisztráció nélkül ellenőrizheti a nálunk vásárolt termékek garanciáját sorozastszám alapján.

Számla

A weboldaluknon szepeplő árak bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák. Minden általunk értékesített termékre 27%-os Áfa tartalmú, névre szóló számlát adunk, ami megfelel a mindenkori magyar jogszabályoknak. 

Fizetés

Az boltban fizethet készpénzzel vagy bankkártyával egyaránt. Online rendelés esetén pedig lehetősége van személyes átvételre vagy kiszállításra melyek során fizethet utánvéttel készpénzben, bankkártyával vagy átutalással.